Головна » Бібліотека » Діалог з тренером. Частина друга

Діалог з тренером. Частина друга

Ми говоримо про те, що до нас приводять дітей, щоб навчились захищати себе і своїх близьких, в школі говорять «битись не можна, якщо тебе образили, підійди і скажи вчителю…», шановні, вибачте, кого ми тоді виховуємо? Сьогодні ми продовжимо розмову з Геннадієм Поляковим, тренером Спасу, який підготував багатьох чемпіонів Європи і світу з різних видів бойових мистецтв. 

Частина перша знаходиться тут

ДІАЛОГ З ТРЕНЕРОМ (продовження)

Дякую поки небагато численним, але активним учасникам діалогу, за підказку тем, для наступних дописів, отже, чого Вам чекати, коли у вас росте хлопець-спортсмен.

Складні стосунки зі школою…
Можливо, Вам пощастило і всі, хто оточує вашу дитину в школі розумні та професійні педагоги, але… часто буває інакше, наведу приклади зі своєї практики.

«Конфлікт понять», ми намагаємось дати нашим вихованцям розуміння, що таке справжній Чоловік, критеріїв багато і один з них, «Це той, хто робить Вчинки (саме з великої літери) і несе за них відповідальність!”. Ми говоримо про те, що до нас приводять дітей, щоб навчились захищати себе і своїх близьких, в школі говорять «битись не можна, якщо тебе образили, підійди і скажи вчителю…», шановні, вибачте, кого ми тоді виховуємо? Хто зможе дати відсіч хулігану і стати на захист своєї країни? І в мене запитання, якщо до тієї вчительки будуть чіплятись хулігани, що вона обере? Щоб її захистив мужній чоловік, або, почекати поки він викличе поліцію, дочекається її, а там можливо розберуться…, якщо вже буде з чим…??? Звичайно ми жорстко наполягаємо на тому, що використовувати свою силу можна тільки в разі крайньої необхідності, але хлопці, що ростуть в чоловічому середовищі, повинні вміти себе захистити і відстоювати Своє місце в соціумі. Одразу відповім, я не відкидаю силу інтелекту і силу слова, але коли слова не діють… треба мати інші аргументи!

Так, ми виховуємо лідерів (без лідерських курсів) просто індивідуальний вид спорту, та наполеглива робота, робить наших вихованців такими, і вчителям, на мій погляд варто цим користуватись, а не протидіяти, є багато прикладів, коли хлопці, що займаються бойовими видами єдиноборств стають помічниками вчителів, допомагаючи налагоджувати дисципліну в класі, але, якщо вчитель намагається «зламати» такого лідера, він може стати лідером негативним, який вихід? ГОВОРИТИ! Чомусь вчителі дуже рідко спілкуються з тренерами (навпаки частіше, бо ми змушені відпрошувати дітей на змагання), а таке спілкування могло би бути корисним і продуктивним. І якщо в вашому класі є хуліган, який тероризує весь клас (а дуже часто так і є), можу поспорити, що він не буде лізти до спортсмена, навіть без бійки і той може вплинути на ситуацію в класі, просто вчитель повинен вірно себе повести.

«Пропуски занять, через змагання» нагадаю, що тренування, це важка праця, яку систематично виконує Ваша дитина і якщо почались перші успіхи, не можна обривати цей процес, через те, що він багато пропускає школу. Чому через школу можна пропустити тренування, а через змагання, школу – ні? Знайдіть вірні слова, щоб підтримати і стимулювати дитину до навчання, поставте умову, що наступні змагання можливі тільки в разі успішного оволодіння пропущеним матеріалом, але не забороняйте!

В мене велика кількість вихованців, які були гарними спортсменами, отримали якісну освіту і сьогодні є самодостатніми, реалізованими людьми. І вони підтвердять, що спорт не заважає, а допомагає вчитись! І якщо з цього приводу є конфлікт в школі, станьте на бік дитини, ПОГОВОРІТЬ з вчителем, тренером і знайдіть можливості, а не причини.

Далі буде, чекаю на коментарі…  Продовження розмови читайте тут.

А тих, кого цікавить питання виховання здорової, мужньої і мудрої дитини, справжнього козака чи козачки – запрошуємо до нас.

Якщо вам сподобалася стаття – підтримайте сайт, поширте у соціальних мережах.

Залишити коментар

Ваш email не буде ніде вказаноОбов'язкові для заповнення поля помічено *

*